Perfumes

parfumuri_femei-768x432

M-am gândit să fac un articol, în special pentru fetele care mă urmăresc, cu parfumurile mele preferate din toate timpurile. Întotdeauna mi-a plăcut să mă rezum la un singur parfum, să fie ceva caracteristic mie, ca atunci când cineva îl simte să îl ducă imediat cu gândul la mine. (Și nu-mi spuneți că sunt singura…)

Însă ironia sorți face ca de fiecare dată când mă hotărăsc asupra unui parfum, să găsesc un altul care îmi place la fel de mult sau poate chiar mai mult decât cel precedent. Așadar, aceasta este lista mea de parfumuri preferate, pe care le-am descoperit de-a lungul timpului și de care mă leagă amintiri muuulte, de neuitat…

  1. Celine Dion

375x500.325

Un nume important pentru mine, un parfum fără de care nu mi-aș fi descoperit pasiunea pentru muzică, sau cel puțin nu atât de repede. Primisem acest parfum cred că printr-a 4-a, vreme prin care abia descopeream despre această ‘Celine Dion’ și muzica ei. Însă odată cu această sticluță a venit și bucuria de a cânta. O căutasem din curiozitate pe internet, la vremea actuală fiind încă un nume celebru în industria muzicală (nu că acum nu ar mai fi, dar știm cu toții că în ziua de azi se promovează alte genuri muzicale). Cea mai cunoscută melodie era, evident, ”My heart will go on” din Titanic care mi-a plăcut din prima clipă și pe care urma să o ascult zi de zi de atunci pe telefonul meu LG (cu tastatură) :)). No și așa, tot ascultând melodia am început să o și cânt, până într-o zi când m-a auzit bunică-mea și mirată până-n pânzele albe (asta pentru că atunci când eram mică mi se spunea mereu că sunt afoană) mi-a zis ”măi fetițo, dar tu chiar ai voce!”. Au urmat apoi multe momente de ”glorie”, ba chiar am câștigat odată premiul întai la un concurs de muzică într-o tabără din Sibiu. Și în toate aceste momente, parfumul era nelipsit. Mi-a purtat de multe ori noroc, așa cum îmi place mie să cred. Chiar mă uitam zilele trecute că încă mai am câteva picături pe fundul sticluței, păstrate pentru ‘zile grele’, însa nu am găsit încă momentul lor și nici nu aș vrea să-l termin. De fiecare dată când voi simți mirosul acestui parfum, îmi voi aminti cu drag de acele momente ale copilăriei. Nu cred că se mai fabrică, fiind dintr-o gamă veche și de demult, însă vă pot spune că este un parfum dulceag și totusi nu foarte întepator, genul de parfum pe care l-ar purta o femeie puternică, independentă…

 

2. Outspoken by Fergie

50-outspoken-by-fergie-eau-de-parfum-avon-women-original-imafyjmqbgepwmny

N-a fost niciodată unul dintre preferatele mele, însă pe când eram printr-a 7-a stiu că a fost mare vâlvă cu acest parfum. Era o modă, ce să mai. Aveai Outspoken? Erai cineva! Îmi amintesc și acum că îi ceream tatei bani dimineața când mă lăsa la școală, să îmi comand parfumul ăsta din revista Avon. Aveam o colega care dădea mereu comandă și de fiecare dată așteptam cu sufletul la gură. Overall, un parfum înțepător, destul de dulce, dar care duce în spatele lui anii școlii generale și chit că nu a fost un preferat, nu am vrut să îl las nemenționat…

 

3. Art S by Jeanne Arthes Paris

375x500.7148

Parfumul ăsta îl primise mama de la mătușa mea acum ceva timp și ca și cu majoritatea lucrurilor, evident că i l-am împrumutat de câteva ori. Sunt o mare fană a parfumurilor dulci, iar acesta mă ducea cu gândul la bomboanele ‘maoam’. Un parfum mișto, jucăuș, numai bun pentru o seară cu fetele în oraș.

 

4. Si by Giorgio Armani

1

Am iubit acest parfum. Serios. A venit în brațele mele în perioada liceului și odata cu el și petrecerile și ieșirile cu prietenii în oraș. Era perioada aceea de cunoaștere, iar Si a fost alături de mine la fiecare pas. Un parfum delicat, cu o aroma fructată luxuriantă care întoarce priviri de la prima purtare. Nu o să uit niciodată cum prietena mea Teo îmi povestea despre o colegă de-a ei: ”Tu, și cand trece pe lângă mine și lasă o dâră d-aia de parfum… Eu mor!”. Asta se întampla înainte să mi-l cumpăr și eu, lucru care, recunosc, m-a intrigat sa îl încerc și nu regret. Cu siguranță un favorit!

 

5. La vie est belle

lancome-la-vie-est-belle-eau-de-parfum-pentru-femei-75-ml___28

My all time favorite! Sunt sigură că v-ați așteptat să fie nelipsit din lista mea și ce să vezi… Chiar nu este! Mi se pare că odată ce descoperi acest parfum, e tare greu sa mai renunți la el. Era în top 3 cele mai bine vândute parfumuri din Sephora pe cand eram eu clasa a 11-a așa că l-am încercat mai mult din curiozitate și la îndemnul unei prietene, într-o zi când abia ce scăpasem de la liceu, însă de atunci nici c-am putut să îl mai uit! Dragoste la primul miros! :)) O aromă duuuulce, cum îmi place mie mai mult, despre care se spune că este destinată femeilor elegante, care nu sunt dispuse să facă compromisuri și care plasează întotdeauna fericirea pe primul plan. Un cuvant: J’ADORE! Este persistent, foarte intens și de asemenea are și o sticluță foarte simpatică, delicată, cu fundiță. Se știa că îmi place foarte mult, așa că la 18 ani l-am primit cadou de ziua mea. Înca îl folosesc și probabil o voi face mult timp de acum încolo, chit că pe lângă el mai folosesc ocazional și altele. Victor spune ca mă reprezintă, ca ii aduce întotdeauna aminte de mine. Mișto, nu?

 

6. Ô d’Azur

51DuQiITbUL

Același producător ca și precedentul La vie est belle, însa o cu totul și cu totul altă idee. Acest parfum duce perfect cu gândul la acele seri de vară, petrecute pe afară cu prietenii sau chiar zilele de vacanță petrecute pe meleaguri străine. Mie îmi aduce aminte de mama, este parfumul ei și îmi inspiră notele unei femei delicate și puternice. Din câte am înteles, este un omagiu adus parfumului clasic Lancome O, produs acum 40 de ani, iar combinația florală din care este alcătuit reproduce exact mireasma florilor de pe Coasta de Azur.

 

7. La Petite Robe Noire

eng-79957_extra

Un alt favorit. L-am primit inițial ca tester într-o sticlă micuță, când am cumpărat niște produse din Sephora, dar m-am îndrăgostit repede de el. Dulce și parcă cu niște note de cafea (?). Nu știu, mie așa îmi pare. Oricum, un parfum foarte feminin, bun pentru orice parte a zilei, fie că mergeți la școală, facultate, muncă sau la o întâlnire romantică, aceasta este aroma de care aveți nevoie.

 

8. Luck

375x500.25929

Un parfum marca Avon, descoperit recent, în primul an de facultate, când l-am primit de la una dintre cele mai bune prietene ale mele, Diana. Ah… Parfumul acesta îmi aduce aminte de peripețiile primului an, de petreceri și ieșiri, de toate dățile când am fost lăudată că ”miros bine”. Deși venind dintr-o gamă mai ‘low cost’, LUCK este surprinzător de persistent, sticluța este deosebită iar aroma… De vis, floral-orientală! Un parfum cu care am întors capete (la propriu) și care a fost lăudat de prea multe ori. A devenit ușor unul dintre preferatele mele, ba chiar ultima dată mi-am cumpărat două sticluțe numai să fiu sigură că nu rămân fără! :))

 

9. Funny by Moschino

moschino-funny-eau-de-toilette-pentru-femei-100-ml___27

Este ultimul parfum în posesia căruia am intrat și tot ce pot spune este că îl ador! L-am primit acum vreo două-trei luni de la fina mea, nu mai știu cu ce ocazie sau dacă a fost vreuna. Oricum, mă bucur că a ajuns la mine pentru că mă încantă de fiecare dată. Un miros dulce, atât de dulce încât poate și pentru mine este prea mult câteodată, însă este un parfum care îmi stimulează imediat emoții pozitive, de bucurie şi bună dispozitie. O aromă care redă imediat optimismul unei fete tinere, care iubește distracția și se bucură de viață lipsită de griji. Perfect pentru serile cu fetele în oraș!

 

10. Alien

190511324.thierry-mugler-alien-edp-90ml-tester

Alien este urmatoarea mea țintă. Am avut plăcerea sa îl testez de câteva ori și chit că nu este printre cele mai intense, așa cum le prefer eu, m-a atras esența seducătoare care îmi inspira parfumul unei femei cu o personalitate puternică ce nu se teme să experimenteze lucruri noi. Perfect pentru perioada facultății, zic. Voi ce părere aveți? Mi-l recomandați? 🙂

 

Patricia.

Print

 

 

 

Lasă un comentariu